BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 23, 2009

.: Sukanya Dia :.




"Ini pasti tidak aman."

"Tidak aman? Waduh."


"Confirm tak aman."

"Ok lah tu jadi juara!"



Hahaha. DIA jadi juara dengan lebihan o.43 (meter cubic). Barang-barang kontena teman-teman DIA kebanyakannya tepat-tepat 1 MC. Jadi, jumlah yang perlu dibayar oleh DIA ialah Rp. 2,000,050.



Hari ni DIA sudah merdeka. Dah habis exam. Temporary Free!Terasa nak balik rumah sekarang jugak. Nak pergi Cameron Highland. Abah DIA kata, insyaALLAH boleh pergi mana-mana yang DIA nak. ~tawaran terhebat abad ini. hehe.



DIA menuntut ilmu di seberang lautan. Sukanya DIA bila dah selesai peperiksaan. DIA dah berulang kali baca ayat 7-8 Surah Insyirah. DIA lupa agaknya. Nah, baca sekali lagi.




"Maka apabila engkau telah selesai (dari sesuatu urusan), tetaplah bekerja keras (untuk urusan yang lain)."

"Dan hanya kepada Tuhanmu lah engkau berharap."




Dah, jangan nak meronggeng pulak cuti-cuti ni. Prepare yourself for the challenging clinical year!




DIA, nak tahu tak seperkara lagi? Tadi baru terdengar kat IKIM.FM.



"Katakanlah (Muhammad), 'Seandainya lautan menjadi tinta untuk (menulis) kalimat-kalimat Tuhanku, maka pasti habislah lautan itu sebelum selesai (penulisan) kalimat-kalimat Tuhanku, meskipun Kami datangkan tambahan sebanyak itu (pula).' " ~Al-Kahfi:109


Jadi, kalau DIA rasa dah cukup ilmu di dada, salah sebenarnya tu. Banyak lagi ilmu ALLAH yang DIA tak cari. Maka carilah dari sekarang. Conquer the world!

~ TBN- Taman Bunga Nusantara ~






Tapi, DIA nak pergi jalan-jalan jugak sebelum balik Malaysia. Boleh ke? DIA nak pergi 2 tempat sebelum balik ni. Taman Bunga Nusantara & Dufan. Jom ikut DIA!

3 comments:

Anonymous said...

emmmmmmmmmmmmm...........kenapa ari tu x bawak we all g TBN....cantik la tempat tu tgk dlm gambar...ni yang geram ni......x aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............

suhaijah said...

sajeee...nk u all datang lagi ke cni.
lgpn,hr tu kn nk jln2 kt bndung. TBN is outside bndung. on the way to jakarta.
so, dtg la lg ke indonesia!

Ibnu Shaukani said...

wa, bestnye tmn bunga tu..